Проект "Лети, пісне, у світі і єднай народи"
Мета проекту: дослідити цінність вивчення
пісень у позакласній роботі з іноземної мови; отримати та розширити знання про
культури країн, мови яких вивчаються; збагачувати духовний світ особистості, розвивати творчі
здібності учнів; досягнути ситуації успіху кожного співучасника творчого
процесу та його максимальної самореалізації. Для
роботи над проектом клас поділено на групи: «Артисти», «Журналісти», «Відеомейкери».
«Артисти» отримали завдання - вибрати 2 пісні та виконати їх на конкурсі.
Група «Журналісти» зібрала основну інформацію щодо підготовки і
проведення нестандартного позакласного заходу, а також фото- та відеоматеріали. А «Відеомейкери»
працювали над створенням фільму, який узагальнює проведену роботу. У результаті
проекту учні доторкнулися до дорогоцінного надбання культур різних народів –
пісні - найдорожчим та невичерпним народним скарбом. Учасники проекту з'ясували, що всі пісні
приховують у собі величезну силу почуттів, переживань, які і були невичерпним
джерелом натхнення на створення неповторного мистецтва, яке й досі шанобливо
передається від одного покоління до іншого.
Волонтерська діяльність
Мета проекту: дослідити цінність і результативність
волонтерської діяльності в навчальному закладі; поширити кращий досвід роботи з
вчителями - волонтерами; отримати та розширити знання про культуру країни, мова
якої вивчається; розвивати вміння пошуково-дослідницької роботи та вміння
аналізувати та узагальнювати досліджений матеріал;
духовний світ особистості, розвивати творчі здібності учнів; досягнути
ситуації успіху кожного співучасника творчого процесу та його максимальної
самореалізації. Згідно з метою були поставлені такі завдання:
- дослідити досвід роботи з вчителями - волонтерами;
- визначити цінність і результативність волонтерської діяльності у навчальному закладі;
- створити відео, яке відображає результативність роботи волонтерської групи гімназії.
Для роботи над проектом клас поділено на групи: Дослідники, Журналісти, Відеомейкери. Дослідники отримали завдання зібрати основну інформацію щодо роботи з вчителями - волонтерами. Група Журналістів узагальнює і вивчає життєвий шлях волонтерів Корпусу Миру США в Україні, які працювали і працюють в нашій гімназії, а також збирає фото- та відеоматеріали. А Відеомейкери працюють над створенням фільму, який узагальнює проведену роботу волонтерської групи гімназії. У результаті проекту учні розширили свої знання про американську культуру та діяльність професійних організацій і навчальних закладів США. Крім того, гімназисти допомогли волонтерам більше дізнатися про Україну, її культуру і звичаї.
- дослідити досвід роботи з вчителями - волонтерами;
- визначити цінність і результативність волонтерської діяльності у навчальному закладі;
- створити відео, яке відображає результативність роботи волонтерської групи гімназії.
Для роботи над проектом клас поділено на групи: Дослідники, Журналісти, Відеомейкери. Дослідники отримали завдання зібрати основну інформацію щодо роботи з вчителями - волонтерами. Група Журналістів узагальнює і вивчає життєвий шлях волонтерів Корпусу Миру США в Україні, які працювали і працюють в нашій гімназії, а також збирає фото- та відеоматеріали. А Відеомейкери працюють над створенням фільму, який узагальнює проведену роботу волонтерської групи гімназії. У результаті проекту учні розширили свої знання про американську культуру та діяльність професійних організацій і навчальних закладів США. Крім того, гімназисти допомогли волонтерам більше дізнатися про Україну, її культуру і звичаї.
Проект
США: країна, люди, традиції
Ключове питання: Чи все нам відомо про Сполучені Штати Америки?
Тематичні питання:
Як живуть на іншому боці планети?
Хто такі американці?
Як святкують в Америці?
Змістові питання:Як живуть на іншому боці планети?
Хто такі американці?
Як святкують в Америці?
Про що нам може розповісти карта Сполучених
Штатів Америки?
Які народи об’єднує американська нація?
Які свята в Америці є національними?
Що думають американці про свою Батьківщину?
Що думають українці про Сполучені Штати Америки?
Стислий опис
Мета проекту: поглибити знання учнів про
країну, мова якої вивчається; розвивати вміння пошуково-дослідницької роботи та
вміння аналізувати та узагальнювати досліджений матеріал; збагачення
духовного світу особистості, отримання та розширення знань про культуру
країни, мова якої вивчається; розвивати творчі здібності учнів; виховувати
повагу до традицій народу США, досягнення ситуації успіху кожного співучасника
творчого процесу та його максимальної самореалізації.
Для роботи над проектом клас поділено на групи: Дослідники, Науковці, Журналісти. Дослідники отримали завдання щодо вивчення основної інформації про Сполучені Штати Америки. Ця група розробляє презентації про країну, мова якої вивчається. Група журналістів узагальнює і вивчає життєвий шлях волонтерів Корпусу Миру США в Україні, які працювали і працюють в нашій гімназії. Вони дізналися, що волонтери думають про свою Батьківщину. Група науковців досліджує погляди американських громадян і працює над створенням веб – сайту.
Навчальні предметиДля роботи над проектом клас поділено на групи: Дослідники, Науковці, Журналісти. Дослідники отримали завдання щодо вивчення основної інформації про Сполучені Штати Америки. Ця група розробляє презентації про країну, мова якої вивчається. Група журналістів узагальнює і вивчає життєвий шлях волонтерів Корпусу Миру США в Україні, які працювали і працюють в нашій гімназії. Вони дізналися, що волонтери думають про свою Батьківщину. Група науковців досліджує погляди американських громадян і працює над створенням веб – сайту.
Іноземна мова, інформатика, географія - 11 клас
Учнівські роботи
Матеріали вчителя
Відео "Англійська чайна церемонія"
Відео "Англійський чайний етикет"
Відео "Англійське чаювання"
Відео "Чаювання Аліси"
В
Мелітопольському районі протягом декількох років відбуваються засідання «English club» для вчителів
англійської мови. З метою вдосконалення комунікативних навичок для мовних
практикумів запрошувалися вчителі - волонтери з Корпусу Миру США в Україні:
Кріс, Лора та Крістен Хартам та їхні вчителі-координатори, які у тісній
співпраці і готували завдання для практикумів. Вчителі вдосконалювали
мовленнєві навички, спілкувалися з носіями мови, вправлялися з англійськими
прислів’ями та приказками, приймали активну участь у рухливих іграх, які
підготували волонтери, познайомилися з традиціями святкування Великодня в США,
дізналися про здоровий спосіб життя наших волонтерів, розповіли про українські традиції. На жаль, на
сьогодні в жодній школі Мелітопольського району не працює волонтер із США. Але
ми сподіваємося, що найближчим часом їхній голос залунає у стінах нашого
навчального закладу.
Олена Вікторівна! Ви чудовий педагог! Ваші матеріали дуже цікаві й корисні. Я думаю, що вони стануть в нагоді багатьом вчителям!
ОтветитьУдалитьДякую! Всі творчі задуми допомагають реалізовувати мої учні.
Удалить