Інформаційні
технології – вимога сьогодення, що дає можливість створити суспільство, яке
засноване на знаннях. Вони стрімко увірвалися у всі сфери нашого життя, стали
такою ж реальністю, як телефонний зв'язок чи подорожування літаком і спрощують
спілкування та співробітництво. Нам доводиться навчати нове покоління дітей,
які з народження оточені різною сучасною технікою, люблять і вміють
користуватись нею, тому їм легше поринути в процес навчання, якщо вчитель
говорить до них «їхньою мовою», даючи можливість показати учням свої знання не
тільки з предмету, а й показати себе у володінні технічними засобами, а також
проявити художній хист.
Практичний
досвід викладання англійської мови свідчить про те, що на сучасному етапі
навчання іноземних мов значну увагу необхідно приділяти застосуванню
мультимедійних технологій, в яких одночасно використовують тексти, графіку,
відеоматеріали, звукові ефекти, анімацію. Поєднання візуального зображення,
тексту і звукового супроводження надає можливість для комплексного розвитку
навичок мовної діяльності учнів під час вивчення англійської мови.
Неможливо
недооцінити роль мультимедійних засобів у проведенні інтерактивного заняття.
Залучення мультимедійних проектів у групових завданнях сприятиме дослідницькому
пошуку та вирішенню групою учнів значимої для них задачі з метою одержання
реального результату.
Використання
мультимедійних технологій є невід’ємною частиною науково-дослідницької роботи
МАН. Мультимедійні презентації створюються учнями в процесі їх дослідницької
роботи. Найчастіше презентації учні використовують під час конкурсу-захисту
свого наукового дослідження.
Слід пам’ятати,
що мультимедійні засоби навчання, які використовуються в навчальному процесі, повинні
відповідати системі психологічних, дидактичних та методичних вимог.
Задача вчителя
– активізувати пізнавальну діяльність у процесі навчання іноземних мов. Для
забезпечення успішного засвоєння матеріалу, інтелектуального розвитку учнів, створення
творчої атмосфери використовую у своїй
діяльності метод навчальних проектів – самостійної роботи учнів над темою під
керівництвом вчителя.
Адже, створюючи
проекти, учні вчаться:
- працювати
у групі;
- допомагати та
підтримувати одне одного;
- відшукувати
інформацію з різних джерел;
- оформлювати
матеріал та представляти його;
- оцінювати свою роботу на фоні інших;
- порівнювати свій власний рівень володіння мовою та
бачити досягнення.
Таким чином, переваг у
використанні ІКТ чимало, проте не можна зловживати комп’ютеризацією. Вважаю, що
мультимедійні технології є доцільними лише тоді, якщо вони дозволяють отримати
такі результати навчання, які не зможемо отримати без їх застосування.
Олена, сучасні діти володіють технологіями майбутьнього, тому бажаю Вам очолювати їх на цьому шляху.
ОтветитьУдалитьЗ метою покращення, урізноманітнення та унаочнення навчального процесу з кожним роком все ширше застосовуються інформаційно-комунікаційні технології на уроках з різних дисциплін. Практичне використання комп'ютерних технологій є важливою складовою навчального процесу сьогодення.Я бажаю Вам творчого натхнення і успіхів у використанні ІКТ на уроці!
Сучасний урок англійської мови потребує особливого творчого підходу, який повинен відрізнятись новизною, неповторністю, оригінальністю.І цьому допомагають інновації, впроваджені в життя.
Удалить